נטוורק טיים – המדריך השלם לפרסום בפייסבוק

כיום פייסבוק היא ללא ספק אחת הפלטפורמות הדיגיטליות הכי חכמות, מתקדמות ובעיקר יעילות שיש לפרסום בעלות כמעט אפסית ביחס לתועלת. עסקים רבים מפרסמים את המוצרים  והשירותים שלהם באמצעות הפייסבוק. נכון להיום חברת פייסבוק מעניקה את הכלים הרבים ביותר לבתי עסק וחברות כדי לפרסם באופן היעיל ביותר. אבל זה עדיין לא אומר שלא תדרשו לבצע את ההתאמות בעצמכם על מנת לטרגט קהל רחב ככל האפשר. זה נכון שהפרסום בפייסבוק הוא מאוד עוזר ואפקטיבי, אבל אם אין לכם את הידע הנדרש, אתם עלולים למצוא את עצמכם מבזבזים כסף רב על ביצוע אופטימיזציה נכונה של קהל היעד שלכם. אנחנו בנטוורק טיים נשמח לייעץ לכם כיצד לעשות את זה נכון על מנת שתגיעו לתוצאה הרצויה.

אך עוד לפני שתתחילו לפרסם! אנחנו בנטוורק טיים ממליצים לכם להכין כמו שצריך את הדף העסקי של העסק שלכם. תמונת קאבר יפה ומעוצבת בשילוב של תמונת פרופיל מוצלחת עם הלוגו של העסק יעשו את העבודה. כמובן, שאין לשכוח לציין גם את הכתובת המלאה והמדויקת של בית העסק, מספר טלפון, נייח/נייד או גם וגם, כתובת אתר אינטרנט ותיאור קצר של פסקה או שתיים ב-אודות

למרות שהפייסבוק הוא מקום של תוכן (טקסטים, תמונות וסרטונים), גולשים רבים מגיבים יותר  לתמונות מאשר לפוסטים כתובים. לכן,  אם אתם רוצים פרסום טוב ואיכותי ברשת החברתית, יש לתת דגש על שימוש באמצעים ויזואליים. תמונה קולעת שמתארת את מה שיש לכם להציע יכולה להשפיע הרבה יותר על האוהד מאשר פוסט, בו אתם מכריזים על יתרונות השירות או המוצר שלכם. אם אתם מנהלים את עמוד החברה שלכם השתמשו בכמה שיותר בתמונות ואמצעים גרפיים כדי למשוך את האוהדים שלכם. נטוורק טיים ממליצה לכם לנסח את הפוסטים בצורה קצרה, עניינית ואינפורמטיבית כמה שיותר, וזאת על מנת שהאוהדים שלכם בדף לא "יאמלקו" אתכם (אמ;לק = ארוך מידי, לא קראתי).

הקמפיין בפייסבוק הוא אמצעי יעיל לשתף את האוהדים שלכם בדף בפעילות העסקית אותה אתם מבצעים. אנחנו בנטוורק טיים ממליצים לכם לעקוב אחר התוצאות ונתוני הפילוח. לבצע שינויים בהתאם לפרטים המופיעים במערכת ניהול המודעות וללמוד איך לנתח את הנתונים שיתקבלו. אם תפנו אלינו, לנטוורק טיים, תוכלו להיעזר במיטב מנהלי הקמפיינים בעלי ניסיון רב בקריאת השטח, אשר יבדקו עבורכם את מידת היעילות של מודעות הפרסום. במידה ולא תהיה יעלות, הם יעשו את השינויים נדרשים, ויווסתו בצורה נכונה את הפעילות הפרסומית של העסק שלכם.

מאמרים נוספים:

אופטימיזציה למנועי החיפוש – הכללים שחייבים לדעת מאת אייל אסולין

נטוורק טיים- פרסום באינסטגרם

נטוורק טיים מזהירים מבריונות ברשת

קידום ממומן – נטוורק טיים

נטוורק טיים – המדריך השלם לפרסום בפייסבוק

קידום אתרים עסקיים | נטוורק טיים

כתיבת תוכן ככלי לקידום אתרים

הכח בשיווק דיגיטלי, דפי נחיתה

המדריך השלם על אפיון וחווית משתמש

דפי נחיתה, הטלמרקטינג החדש

נטוורק טיים – המדריך לבניית אפליקציות

בניית אתרים וקידום – נטוורק טיים

שיווק דיגיטלי ברשת החברתית

מחשבה אחת על “נטוורק טיים – המדריך השלם לפרסום בפייסבוק

  1. התמזל מזלנו…ופגשנו באייל דרך המלצה של חברה.
    בימינו קשה למצוא בעלי מקצוע שמקיימים את מה שהם מבטיחים,
    ואייל מנטוורק טיים עמד בכל מה שהבטיח ואף מעל ומעבר לך…הוא היה יצירתי, יוזם בעל מעוף ובבד בבד פרקטי ומקצועי.
    הוא עמד בזמנים, היה אדיב, מהיר תגובה ונעים מאוד לעבודה משותפת. קיבלנו אתר מ ה מ ם!!! בדיוק כמו שרצינו.
    נטוורק טיים הצליחו להביא לידי ביטוי בצורה מייטבית את הצרכים שלנו כחברה בתוך האתר עצמו בפאן הויזואלי והוציא אל הפועל את המטרה השיווקית בצורה מושלמת.
    אין לנו ספק שכל מי שיבחר לקחת את נטוורק טיים כספק יהנה משירותיו האיכותיים, ויקבל מוצר באיכות מעולה!!!
    אייל, היה כיף של ממש לקבל ממך שירות, ישר כח@

    אהבתי

כתיבת תגובה